Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

4 σχόλια:

  1. ΠΟλύ όμορφη η φωτογραφία σου! Από πού είναι; Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι είναι όμορφη Μαίρη μου! Είναι από τους Παξούς! Έχεις καιρό που έφτιαξες το blog σου? Εγώ προσπαθώ εδ κ μέρες να το...σουλουπώσω! αλλά χλωμό το βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπομονή Ρία μου...μη νομίζεις πως κι εγώ ξέρω πολλά πράγματα, μια φορά είχα διαγράψει σχόλια, άλλοτε ήθελα να αλλάξω φόντο και πάλευα τρείς μέρες, είχα απελπιστεί τότε τόσο πολύ που τώρα φοβάμαι να το ξαναπειράξω!!!Προχωρώ πάντως με πολύ μικρά βήματα, άλλωστε είμαι σχετικά καινούρια, τον Μάρτιο το ξεκίνησα.
    Όσο για το που θα απαντάς...π.χ.εάν με ρωτήσεις κάτι το πιθανότερο είναι να έρθω στο μπλογκ σου να σου απαντήσω, αλλά και πάλι όπως το βλέπει ο καθένας.Καλό ξεκίνημα και μην απογοητεύεσαι και τα παρατήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν προσέξεις ...ακόμη κ το ρολόι δεν μπορώ να το ρυθμίσω! αχαχ!! όσο για το ..φόντο? ούτε κατάλαβα πως το έκανα τελικά! θέλω να το αλλάξω..γιατί δεν το έλεγξα πρίν το αποθηκεύσω...αλλά φοβάμαι μην χάσω κ αυτό που έβαλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή