Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Ξάνθη!




6 σχόλια:

  1. Αυτή είναι η όμορφη πόλη μου! Η Ξάνθη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερούδια από τις ασπρες-χιονισμένες Βρυξέλλες!!!Σε έχω καταχωρήσει ήδη στα ελληνικά μπλοκ μου! Παρακολούθηση δεν έχω βάλλει ακόμα...Το σκέφτομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με έπεισες!!! Έβαλα και εγώ:)
    Και η Ξάνθη είναι...κούκλα!!! Την επισκέφτηκα πριν από 4 χρόνια αλλά δεν πρόλαβα να την γνωρίσω τόσο καλά όσο θα ήθελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι είναι πολύ όμορφη πόλη! Bρυξέλλες....διαβάζω? Εκεί μένεις? Η ταξιδάκι?
    Έχεις κ ελληνικό μπλόκ? αν ναι ? πως θα το βρώ? Πολλές οι ερωτήσεις μου έτσι!
    Κατέβασα αυτό το gadget που είδες, αλλά δεν το έκανα σωστό, γιατί δεν έκανα προεπισκόπηση. πως μπορω να το ακυρώσω αυτό, και να κατεβάσω άλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπερα ρια καλως με βρηκες και σε βρηκα !!!ευχομαι παντα καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tώρα είδα το μήνυμα σου! ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! καλώς ήρθες σπίτι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή